top of page

PROTEC Carbon X

Tüketim

Miktarı

Etki

süresi

İçerik

Miktarı

Koli

Adeti

Kodu

Protec DPF Dizel Partikül Temizleme Spreyi  Ürün Bilgileri: Bu ürün Partikül Filtre  ve/veya Katalizör araçtan sökülmeden, filtre içindeki kurum ve kirlilikleri temizlemek için  geliştirilmiştir. Temizlik sonucunda DPF/Katalizör işlevini tam olarak geri kazanır. Ürün ayrıca EGR valf temizliği için de uygundur. Uygulama: Kullanmadan önce kutuyu yaklaşık 1 dakika kuvvetlice çalkalayınız. Sıcaklık veya basınç sensörü sökülür ve püskürtme hortumu içeri sokulur. Ürün 5’er saniye aralıklarla DPF/Katalizör içine püskürtülür. Uygulama, gerektiği taktirde tekrarlanır. Uygulamada, kirlilikler çözülür ve DPF/Katalizör içine dağılır. Sensör yerine takıldıktan sonra cihazla rejenerasyon yapıldıktan sonra 20 dakika sabit hızla test sürüşü yapılır. Çözülmüş olan  mikro parçacıklar  normal sürüş yapıldığında yanacaktır. Uyarı: Dizel yakıt nedeniyle yağ incelmesi varsa mutlaka yağ değiştirilmelidir. En uygun rejenerasyonun sağlanabilmesi için, deneme sürüşünden önce DPF Temizleme ürünümüzün depoya katı

Ürün Bilgileri:

Çalışma şartları nedeniyle Benzinli veya Dizel motorların yanma odasında oluşan kirliliklerin giderilmesi için özel geliştirilmiş yüksek performanslı bileşenli üründür. Piston kafası, supaplar ve tüm yanma odası içinde biriken katı kurum birikintilerini kolayca temizler. Giriş-çıkış supapları (özellikle temizlik sırasında açık olanlar) temizlenir. Contalara zarar vermez ve tüm aksam ile uyumludur.

Uygulama:

Buji veya Enjektörler sökülür. K1, açılan yuvadan ürün içeri püskürtülür.  Bu sırada eğer açık ise K1 supaplara kadar girer yayılır. Köpük dışarı çıkmaya başladığında K1 püskürtmeyi durdurun ve 15-20 dakika ürünün etki etmesini bekleyin. Sonrasında K2 ile devam edin. 500 ml'lik ürün 8 silindirli araçlara kadar yeterlidir. (Silindir hacmine ve kaç defa uygulama yapılacağına bağlı olarak)

K1' in uygulanmasından sonra açık yuvadan K2'nin sondasını sokun ve ürünü oldukça yoğun bir şekilde püskürtün yaklaşık 4-5 dakika bekleyin. Bu arada K1 köpüğü iyice sıvılaşacaktır. Aksi takdirde K2 püskürtmeye devam edin. Oluşan sıvıyı Carbon X-Extractor ile emin. Aşırı kirlilik durumunda K1+K2 temizliğini sırayla tekrar uygulayın. Kontrol için varsa Endeskop ile bakılabilir. Son kalıntı kirliliklerin temizliği için Dizel Hava Emiş Hattı Temizliği uygulayın (Kod. P2241). 

 

EGR, Turboşarj ve Emme Manifoldu Temizliği: Uygulama monte edilmiş ve demonte halde gerçekleştirilebilir. Bu, erişilebilirliğe bağlıdır. Giriş ve çıkış hatlarını EGR valfinden veya turboşarjdan ayırın veya hava filtresi kutusu ile gaz kelebeği valfi arasındaki emme manifoldunu açın. K1 temizleme bileşenini tüm alanlara püskürtün. Tüm erişim açıklıklarından köpük çıkar çıkmaz püskürtmeyi durdurun ve yaklaşık 15-20 dakika bekleyin. Temizleme köpüğünü K2 ile çözün. Bunun için EGR valfını, turboşarjı veya emme hattını birkaç kez K2 bileşeni ile yıkayın. Parçaları monte ettikten sonra, en az 20 dakikalık bir test çalıştırması gereklidir.

Not: Bu son derece profesyonel bir uygulamadır! Uygulamayı demonte halde tavsiye ediyoruz! Giriş kanalını temizlemek için gaz kelebeği valfinin açık olması gerekir. Yanma odası daha sonra temizlenmelidir! Kullanımdan sonra kanallar ürün kalıntılarına karşı kontrol edilmeli ve gerekirse temizlenmelidir!

Çalışma zamanı: 15-20 dakika

Tüketim: 4-8 silindir (silindir kapasitesine bağlı olarak) veya 2-4 EGR valfleri, turboşarj veya emme sistemleri için 500 ml.

Kirliliğe bağlı
Hemen
6
500mlx2
P4650
bottom of page